O V12 κινητήρας της BMW γίνεται… 25 χρονών
Σελίδα 1 από 1
O V12 κινητήρας της BMW γίνεται… 25 χρονών
Τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο το 1987.
Η BMW γιορτάζει τα 25 χρόνια από την ανάπτυξη και κατασκευή του πρώτου της κινητήρα V12, ο οποίος τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο της το 1987.
Η BMW παρουσίασε για πρώτη φορά V12 κινητήρα σε αυτοκίνητο παραγωγής το 1987, στην 750i, ο οποίος απέδιδε εκείνη την εποχή 300 ίππους και 450 Nm ροπής. Κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, αφού κατά το ντεμπούτο του νέου μοντέλου στο Σαλόνι της Γενεύης είχε σημειώσει 3.000 προπαραγγελίες.
Με το πέρασμα των χρόνων, αυτός ο κινητήρας εξελίχτηκε και αναβαθμίστηκε. Το 1994, με 5.400 κ.εκ. και απόδοση 326 ίππους, τοποθετήθηκε στη Σειρά-7 (Ε38) και είχε πολύ μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά κινητήρων V12. Μετά από 8 χρόνια έκανε το ντεμπούτο της η 760i, η οποία εφοδιαζόταν με έναν 6λιτρο V12 κινητήρα με την απόδοση να έχει εκτοξευτεί στους 445 ίππους, φτάνοντας μέχρι σήμερα όπου με τα ίδια κ.εκ. η ιπποδύναμη αυξήθηκε έως και τους 544 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει πλέον τα 750 Nm.
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η BMW γιορτάζει τα 25 χρόνια από την ανάπτυξη και κατασκευή του πρώτου της κινητήρα V12, ο οποίος τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο της το 1987.
Η BMW παρουσίασε για πρώτη φορά V12 κινητήρα σε αυτοκίνητο παραγωγής το 1987, στην 750i, ο οποίος απέδιδε εκείνη την εποχή 300 ίππους και 450 Nm ροπής. Κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, αφού κατά το ντεμπούτο του νέου μοντέλου στο Σαλόνι της Γενεύης είχε σημειώσει 3.000 προπαραγγελίες.
Με το πέρασμα των χρόνων, αυτός ο κινητήρας εξελίχτηκε και αναβαθμίστηκε. Το 1994, με 5.400 κ.εκ. και απόδοση 326 ίππους, τοποθετήθηκε στη Σειρά-7 (Ε38) και είχε πολύ μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά κινητήρων V12. Μετά από 8 χρόνια έκανε το ντεμπούτο της η 760i, η οποία εφοδιαζόταν με έναν 6λιτρο V12 κινητήρα με την απόδοση να έχει εκτοξευτεί στους 445 ίππους, φτάνοντας μέχρι σήμερα όπου με τα ίδια κ.εκ. η ιπποδύναμη αυξήθηκε έως και τους 544 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει πλέον τα 750 Nm.
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Παρόμοια θέματα
» Τι Γινεται Με Τις Αναβαθμισεις Του Τopo Drive Hellas ?
» Μοτοσυκλετα
» Ο κινητήρας βενζίνης μεταβλητής συμπίεσης θα "σκοτώσει" τους ντίζελ
» Μοτοσυκλετα
» Ο κινητήρας βενζίνης μεταβλητής συμπίεσης θα "σκοτώσει" τους ντίζελ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης