BMW M3 2014
Σελίδα 1 από 1
BMW M3 2014
Θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο του 2013.
Η επόμενη γενιά της εκρηκτικής BMW M3 θα παρουσιαστεί επίσημα στη Γενεύη, τον Μάρτιο του 2013 και θα λανσαριστεί έναν χρόνο αργότερα. Ωστόσο ο διεθνής Τύπος ασχολείται ήδη με το κορυφαίο μοντέλο, αποκαλύπτοντας νέα στοιχεία.
Μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έχουμε ακόμα πολύ δρόμο, ωστόσο τα νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, μας δίνουν μια ουσιαστική πρόγευση, για την BMW M3 2014.
Η οποία θα είναι η πρώτη, στην ιστορία του μοντέλου, που θα εφοδιάζεται με turbo, εξακύλινδρο σε σειρά, κινητήρα και θα διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πιθανότατα με το ανανεωμένο κιβώτιο, που χρησιμοποιείται στην M5.
Η απόδοση του κινητήρα θα ανέρχεται, με βάση τις πληροφορίες, στους 456 ίππους και η ροπή στα 650Nm, κοιτώντας στα μάτια τον άμεσο ανταγωνισμό (Mercedes C63 AMG και Audi RS5), ενώ το ηλεκτρονικό διαφορικό M, θα αναβαθμιστεί και θα διατηρηθεί στο οπλοστάσιο του αυτοκινήτου.
Αντίθετα, εντελώς νέο θα είναι τη ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, ενώ ξεκάθαρη είναι η πρόθεση των μηχανικών της βαυαρικής φίρμας, να χαμηλώσουν το βάρος, από τα 1.605 κιλά που ζυγίζει η σημερινή M3.
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η επόμενη γενιά της εκρηκτικής BMW M3 θα παρουσιαστεί επίσημα στη Γενεύη, τον Μάρτιο του 2013 και θα λανσαριστεί έναν χρόνο αργότερα. Ωστόσο ο διεθνής Τύπος ασχολείται ήδη με το κορυφαίο μοντέλο, αποκαλύπτοντας νέα στοιχεία.
Μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έχουμε ακόμα πολύ δρόμο, ωστόσο τα νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, μας δίνουν μια ουσιαστική πρόγευση, για την BMW M3 2014.
Η οποία θα είναι η πρώτη, στην ιστορία του μοντέλου, που θα εφοδιάζεται με turbo, εξακύλινδρο σε σειρά, κινητήρα και θα διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πιθανότατα με το ανανεωμένο κιβώτιο, που χρησιμοποιείται στην M5.
Η απόδοση του κινητήρα θα ανέρχεται, με βάση τις πληροφορίες, στους 456 ίππους και η ροπή στα 650Nm, κοιτώντας στα μάτια τον άμεσο ανταγωνισμό (Mercedes C63 AMG και Audi RS5), ενώ το ηλεκτρονικό διαφορικό M, θα αναβαθμιστεί και θα διατηρηθεί στο οπλοστάσιο του αυτοκινήτου.
Αντίθετα, εντελώς νέο θα είναι τη ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, ενώ ξεκάθαρη είναι η πρόθεση των μηχανικών της βαυαρικής φίρμας, να χαμηλώσουν το βάρος, από τα 1.605 κιλά που ζυγίζει η σημερινή M3.
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης