Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Ως γνωστόν, η Nissan εδώ & αρκετά χρόνια είναι Renault, το πιθανότερο δε είναι ότι δεν θα υπήρχε χωρίς αυτή & τον Βραζιλιάνο στο τιμόνι της. Κρατάει βέβαια τη "γιαπωνεζιά" της σε αρκετά σημεία (χαρακτηριστικό το συγκεκριμένο όχημα με την παράδοση που σέρνει πίσω του), που όσο περνάει όμως ο καιρός επισκιάζονται από τη ρεζί (ειδικά στα "καθημερινά" οχήματα).
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
evankouros έγραψε:Ως γνωστόν, η Nissan εδώ & αρκετά χρόνια είναι Renault
Βαγγελη θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω αφου η Renault δεν αγορασε την Nissan. Εχει αγορασει ενα ποσοστο της ταξης του 44% ενω η Nissan εχει ενα 15% της Renault.
Εδω η συμφωνια που εγινε & πως λειτουργει:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στο πρωτο μοντελο που χρησιμοποιησε η Nissan ηλεκτρονικα απο την Renault ηταν το Almera του 2012 με το ηλεκτρονικο γκαζι ενω η Renault πηρε αυτουσιο του κινητηρα του Primera για να τον βαλει στο Megane του οποιου δωσανε 5 αλογα παραπανω, ενω το χερι που εβαλαν οι Γαλλοι στα ηλεκτρονικα φανηκε αφου τα Megane μενανε απο πολλαπλασιαστες & αιθητηρες εκκεντροφορων ή στροφαλου δεν θυμαμαι ακριβως.
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Μάνο, θεωρητικά σαφώς είναι έτσι, πρακτικά όμως είναι η Renault (με το ~44% της) κι ο Κάρλος που κάνουν κουμάντο στη "συμμαχία".
Σχετικά με τους πολλαπλασιαστές, πράγματι μια γενιά Reanault (όχι μόνο Megane αλλά & άλλα μοντέλα) είχαν θέμα, το οποίο όμως λυνόταν με την αντικατάσταση των (προβληματικών) πολλαπλασιαστών Sagem με Beru. Φτηνή βλάβη, έχω προσωπική πείρα απ' το Scenic MK2 που πήρα το 2004. Τους άλλαξα μια φορά, το 2010 το έδωσα στον πεθερό μου & δεν έχει βγάλει κανένα άλλο πρόβλημα μέχρι σήμερα.
Anyway, σε μια "συμμαχία" είναι βέβαιο ότι η κάθε εταιρεία διατηρεί μια σχετική αυτονομία, η οποία συνήθως επιδεικνύεται μέσω ειδικών κατασκευών (σαν το Skyline).
Σχετικά με τους πολλαπλασιαστές, πράγματι μια γενιά Reanault (όχι μόνο Megane αλλά & άλλα μοντέλα) είχαν θέμα, το οποίο όμως λυνόταν με την αντικατάσταση των (προβληματικών) πολλαπλασιαστών Sagem με Beru. Φτηνή βλάβη, έχω προσωπική πείρα απ' το Scenic MK2 που πήρα το 2004. Τους άλλαξα μια φορά, το 2010 το έδωσα στον πεθερό μου & δεν έχει βγάλει κανένα άλλο πρόβλημα μέχρι σήμερα.
Anyway, σε μια "συμμαχία" είναι βέβαιο ότι η κάθε εταιρεία διατηρεί μια σχετική αυτονομία, η οποία συνήθως επιδεικνύεται μέσω ειδικών κατασκευών (σαν το Skyline).
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
evankouros έγραψε:Φτηνή βλάβη, έχω προσωπική πείρα απ' το Scenic MK2 που πήρα το 2004
Αν πηγαινες σε εξουσιοδοτημενο δεν ηταν καθολου φτηνη βλαβη Βαγγελη, αλλαζαν υποχρεωτικα ολοι & το μαλλι ηταν γυρω στα 300€. Τα πληρωσε συναδελφος ο οποιος με το Megane εμεινε δυο φορες στο δρομο, μια με τους πολλαπλασιαστες & μια με τον αισθητηρα ή του στροφαλου ή των εκκεντροφορων δεν μπορω να θυμηθω, τον πηγε γερανος. Το εξουσιοδοτημενο & τις δυο φορες του ειπε οτι ειναι στανταρτ βλαβες αλλα ηταν ατυχος που του κατσανε εκτος εγγυησης.
Να μην κοροιδευομαστε τα Renault δεν φημιζονται για την αξιοπιστια τους, ενω για τα Nissan ειναι το σημα κατατεθεν. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι κατασκευαστικα ο καθενας εχει κρατησει τον χαρακτηρα του δεν εχει γινει κατι σαν Garmigon που ειχε σαν αποτελεσμα την αποτυχια με την σειρα 2013. Το Qashqai που εχει τσουλησει πολυ καλα δεν μοιαζει με κανενα Renault αν & η Renault εστησε μετα ενα Megane SUV που μοιαζει με Qashqai. Οπως δεν εμοιαζε με κανενα Renault αυτη η πατατα το sedan που εβγαλε μετα το Almera που δεν ηταν απλη αποτυχια αλλα τραγωδια για την Nissan αφου δεν τσουλησε καθολου (ουτε που θυμαμαι το μοντελο).
Ο Καρλος αφορα το οικονομικο κομματι οχι το κατασκευαστικο, υπαρχει διαφορα στην φιλοσοφια των δυο εταιριων & το καλο ειναι οτι δρουν αυτονομα χωρις να περιοριζουν η μια την αλλη.
Οπως ειπες: Anyway, αποψεις ειναι αυτες ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Για τους πολλαπλασιαστές διαφωνώ, διότι δεν ήταν υποχρεωτικό ν' αλλάξουν όλοι (ούτε τα εξουσιοδοτημένα σε υποχρέωναν - είχα αλλάξει μόνο τον 1ο που είχε καεί). Καλό μεν, αλλά όχι υποχρεωτικό. Θα μπορούσε ν' αλλάξει κι αργότερα τους υπόλοιπους Sagem όταν θα καίγονταν. Όσον αφορά το "εξουσιοδοτημένο για αλλαγή πολλαπλασιαστή εκτός εγγύησης", μου θυμίζει σύντομο ανέκδοτο (στην αγορά το κόστος των Beru είναι στα 30-35 €/τμχ & η εργασία ούτε να το συζητάμε). Για τη φήμη περί αξιοπιστίας έχεις δίκιο, αλλά, όπως ήδη έγραψα, στα 10+ χρόνια που έχω το Scenic MK2, δεν μου έβγαλε τίποτα απολύτως!
Σήμερα πάντως με την παγκοσμιοποίηση, χάνει η μάνα το παιδί & το παιδί τη μάνα! Για παράδειγμα, το Nissan Qashqai που έγραψες θεωρείται Γιαπωνέζικο, όταν βασικός μέτοχος είναι η Γαλλική Renault & το αμάξι σχεδιάζεται & κατασκευάζεται στην Αγγλία!
Σήμερα πάντως με την παγκοσμιοποίηση, χάνει η μάνα το παιδί & το παιδί τη μάνα! Για παράδειγμα, το Nissan Qashqai που έγραψες θεωρείται Γιαπωνέζικο, όταν βασικός μέτοχος είναι η Γαλλική Renault & το αμάξι σχεδιάζεται & κατασκευάζεται στην Αγγλία!
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Δεν πρεπει να παιρνεις ως δεδομενο οτι ο ιδιοκτητης του καθε αυτοκινητου γνωριζει μηχανολογια ή το ηλεκτρολογικο τμημα του αυτοκινητου οποτε αντιλαμβανεται την βλαβη & ξερει πως πρεπει να ψαχτει. Αντιθετα το μεγαλυτερο ποσοστο δεν γνωριζει πως δουλευει αυτο που καβαλαει & μολις γινει κατι ή στο εξουσιοδοτημενο θα παει ή στον "μαστορα της γειτονιας" & οι δυο απο την στιγμη που βλεπουν οτι μπορουν θα σου πιασουν τον κ--ο εκτος & αν πεσεις στην περιπτωση. Καθε συνεργειο & καθε εξουσιοδοτημενο εχει τους δικου του κανονες. Το οτι δεν σε αφηνουν να εισαι παρων κατα το Service δεν ειναι καθολου τυχαιο. Ανηκω στους τυχερους που ειναι παρων κατα το service, μιλαω με τον μαστορα κατ' ιδιαν & το εχω κανονισει ετσι που το αυτοκινητο να το πιανει μονο ενας συγκεκριμενος. Επισης εχω σοβαρες αντιρρησεις στο να πηγαινει το αυτοκινητο στο οποιοδηποτε συνεργειο αφου δεν μπορει να ξερουν που ποναει το καθε μοντελο με αποτελεσμα να σου κανουν "οικονομικα" service που τα πληρωνεις ακριβα στην πορεια. Η χρηση ανταλλακτικων εμποριου σε καποιες περιπτωσεις δεν ενδεικνυται αφου για παραδειγμα ο τροπος λειτουργιας του γνησιου φιλτρου λαδιου της Nissan δεν υπαρχει σε κανενα φιλτρο εμποριου.
Δεν εχει να κανει με την παγκοσμιοποιηση αλλα με τον παραγοντα κερδος. Ανεξαρτητα ποιος ειναι ή δεν ειναι ο βασικος μετοχος αυτο που πρεπει να πετυχουνε ειναι να πεσει το κοστος.
Για να δουμε λοιπον την ευθυνη μας ως πελατες & το πως βοηθουμε να διαμορφωθει η αγορα & σαν επεκταση ακομα & ο κατασκευαστικος τομεας θα αναφερω ενα παραδειγμα που γνωριζω πολυ καλα.
Τα πρωτα Almera N16 που ηρθαν στην Ελλαδα ηταν made in Japan με αποτελεσμα η τιμη τους να ειναι "τσουχτερη", το αξιζαν ομως αφου για την κατηγορια τους ειχαν εξοπλισμο που δεν ειχαν αντιστοιχα μοντελα απο αλλες εταιριες. Οταν πηγαινε ο πελατης ομως & ακουγε την τιμη δεν τον ενδιεφερε αν ειχε τετρακαναλο ABS ή αεροσακο συνοδηγου, δισκοφρενα πισω κ.λ.π αλλα ωραια καλουδια που ειχαν να κανουν με την ασφαλεια αλλα το γεγονος οτι το αντιστοιχο Opel Astra ηταν πιο φθηνο ...
Βλεποντας λοιπον οτι δεν τσουλαει στην αγορα το αυτοκινητο σταματησαν να το φερνουν απο Ιαπωνια & φερανε την made in England εκδοση η οποια ειχε το απολυτως στανταρτ εξοπλισμο για να μπορεσει να χτυπησει την αγορα, τωρα μπορει να καταλαβει κανεις την ουσια πισω απο το "Αγγλικο" Qashqai. Στην δικη μου περιπτωση για να εχω το Ιαπωνικο πακετο + το Challenge εκανα παραγγελια.
Η νοοτροπια του "πελατη" ειναι τεραστιος παραγοντας αφου ενω η πλειοψηφια ειναι ασχετη με το θεμα διαμορφωνει την αγορα. Δεν ειναι καθολου τυχαιο που στην Ελλαδα δεν ερχονται πολλα μοντελα τοσο απο την Nissan οσο & απο αλλες εταιριες, ενω ειναι καλα αυτοκινητα ειναι καταδικασμενα να μην τσουλησουν ...
Δεν εχει να κανει με την παγκοσμιοποιηση αλλα με τον παραγοντα κερδος. Ανεξαρτητα ποιος ειναι ή δεν ειναι ο βασικος μετοχος αυτο που πρεπει να πετυχουνε ειναι να πεσει το κοστος.
Για να δουμε λοιπον την ευθυνη μας ως πελατες & το πως βοηθουμε να διαμορφωθει η αγορα & σαν επεκταση ακομα & ο κατασκευαστικος τομεας θα αναφερω ενα παραδειγμα που γνωριζω πολυ καλα.
Τα πρωτα Almera N16 που ηρθαν στην Ελλαδα ηταν made in Japan με αποτελεσμα η τιμη τους να ειναι "τσουχτερη", το αξιζαν ομως αφου για την κατηγορια τους ειχαν εξοπλισμο που δεν ειχαν αντιστοιχα μοντελα απο αλλες εταιριες. Οταν πηγαινε ο πελατης ομως & ακουγε την τιμη δεν τον ενδιεφερε αν ειχε τετρακαναλο ABS ή αεροσακο συνοδηγου, δισκοφρενα πισω κ.λ.π αλλα ωραια καλουδια που ειχαν να κανουν με την ασφαλεια αλλα το γεγονος οτι το αντιστοιχο Opel Astra ηταν πιο φθηνο ...
Βλεποντας λοιπον οτι δεν τσουλαει στην αγορα το αυτοκινητο σταματησαν να το φερνουν απο Ιαπωνια & φερανε την made in England εκδοση η οποια ειχε το απολυτως στανταρτ εξοπλισμο για να μπορεσει να χτυπησει την αγορα, τωρα μπορει να καταλαβει κανεις την ουσια πισω απο το "Αγγλικο" Qashqai. Στην δικη μου περιπτωση για να εχω το Ιαπωνικο πακετο + το Challenge εκανα παραγγελια.
Η νοοτροπια του "πελατη" ειναι τεραστιος παραγοντας αφου ενω η πλειοψηφια ειναι ασχετη με το θεμα διαμορφωνει την αγορα. Δεν ειναι καθολου τυχαιο που στην Ελλαδα δεν ερχονται πολλα μοντελα τοσο απο την Nissan οσο & απο αλλες εταιριες, ενω ειναι καλα αυτοκινητα ειναι καταδικασμενα να μην τσουλησουν ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Μάνο, δεν διαφωνώ πουθενά με τα όσα έγραψες, ούτε παίρνω κάτι σαν δεδομένο. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι καλός καταναλωτής είναι ο "ψαγμένος", που δεν του πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες οι διάφοροι "ειδικοί". Ειδικά στο θέμα του αυτοκινήτου, δεν χρειάζεται σήμερα να είναι κανείς έμπειρος/γνώστης μηχανολογίας για να βρει τις "άκρες" για να ρίξει το κόστος του service. Αρκεί να έχει πρόσβαση στο internet & διάθεση για ψάξιμο/διάβασμα. Μ' αυτό τον τρόπο & το ποια ανταλλακτικά μπορεί άνετα ν' αγοράσει καλύτερα/οικονομικότερα από την αγορά θα βρει (π.χ. από λάδια κινητήρα & φίλτρα αέρος-καμπίνας, μέχρι να μην του χρεώνουν το νερό στα πιτσιλητήρια), & καλά μη εξουσιοδοτημένα (αλλά πραγματικά εξειδικευμένα) συνεργεία, & πιθανή διάγνωση συμπτωμάτων/βλαβών από έμπειρα μέλη των αυτοκινητιστικών forum. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι δεν χρησιμοποιούν το internet για ανεύρεση χρήσιμων πληροφοριών (σαν κι αυτές), αλλά για κουτσομπολίστικα νέα ("η τάδε έκανε αυτό κι εθεάθη εκεί") & να δούνε κλους. Δεν λέω, παίζει μπάλα & το οφθαλμόλουτρο (φάτε μάτια ψάρια ), αλλά καλό είναι να ψάχνουμε να βρίσκουμε & καμιά πραγματικά χρήσιμη πληροφορία!
Συμφωνώ βέβαια με τη λογική της ποιότητας/αξιοπιστίας του "made in Japan", κάτι που μέτρησε πολύ στην επιλογή του αυτοκινήτου μου. Αυτό βέβαια έχει κάποια αρνητικά σημεία στις δυνατότητες διαμόρφωσης του εξοπλισμού, αφού οι κεντρικοί εισαγωγείς κλείνουν προπαραγγελίες για τη χρονιά ("τόσα κομμάτια αυτού του μοντέλου, τόσα σ' αυτό το χρώμα & μ' αυτό το πακέτο εξοπλισμού"), χωρίς ουσιαστικές δυνατότητες διαμόρφωσης ενός αυτοκινήτου όπως ακριβώς θα το ήθελε ο πελάτης.
Συμφωνώ βέβαια με τη λογική της ποιότητας/αξιοπιστίας του "made in Japan", κάτι που μέτρησε πολύ στην επιλογή του αυτοκινήτου μου. Αυτό βέβαια έχει κάποια αρνητικά σημεία στις δυνατότητες διαμόρφωσης του εξοπλισμού, αφού οι κεντρικοί εισαγωγείς κλείνουν προπαραγγελίες για τη χρονιά ("τόσα κομμάτια αυτού του μοντέλου, τόσα σ' αυτό το χρώμα & μ' αυτό το πακέτο εξοπλισμού"), χωρίς ουσιαστικές δυνατότητες διαμόρφωσης ενός αυτοκινήτου όπως ακριβώς θα το ήθελε ο πελάτης.
Δεν κατάλαβα καλά ποια είναι η δική σου περίπτωση. Αν αναφέρεσαι στο Qashqai, είχα την εντύπωση ότι κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Αγγλία.Santosan έγραψε:Βλεποντας λοιπον οτι δεν τσουλαει στην αγορα το αυτοκινητο σταματησαν να το φερνουν απο Ιαπωνια & φερανε την made in England εκδοση η οποια ειχε το απολυτως στανταρτ εξοπλισμο για να μπορεσει να χτυπησει την αγορα, τωρα μπορει να καταλαβει κανεις την ουσια πισω απο το "Αγγλικο" Qashqai. Στην δικη μου περιπτωση για να εχω το Ιαπωνικο πακετο + το Challenge εκανα παραγγελια.
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Βαγγελη συμφωνω μαζι σου για το ψαξιμο, δυστυχως υπαρχει μεγαλη μεριδα ανθρωπων που ασχολειται με το κουτσομπολιο & αλλα παρομοια ειδη στην κατηγορια της κλειδαροτρυπας αλλα πρεπει ο ανθρωπος να εχει την ορεξη να ψαχτει σε κατι που αξιζει τον κοπο & οχι σε σαχλαμαρες. Υπαρχουν παντα μυστικα σε καθε αντικειμενο τα οποια θα μαθει κανεις μονο αν ασχοληθει με την δουλεια. Δεν πρεπει να εχουμε την απαιτηση βεβαια ο ανθρωπος που το μονο που ξερει να κανει ειναι να βαζει βενζινη στο αυτοκινητο να αντιληφθει οτι κατι δεν παει καλα & να ψαχτει, αυτος θα παει απ' ευθειας στο συνεργειο/εξουσιοδοτημενο & οτι του πουνε, αυτο θα κανει.
Επειδη για καποια χρονια εφτιαχνα μοτοσυκλετες μηχανικα/ηλεκτρολογικα οπως & το ηλεκτρολογικο μερος του αυτοκινητου για ενα διαστημα, στην ζουλα βεβαια στην αυλη του πατρικου μου, ειχα νταραβερι με αντιπροσωπειες & μπορω να σου πω οτι ο Θεος να φυλαει τον ανθρωπο που θα πεσει στα χερια τους & θα τους εχει αναγκη αν οχι σε ολες, στις περισσοτερες των περιπτωσεων. Δεν γνωριζει ο κοσμακης τι παιζει, η κοροιδια παει συννεφο & τον πετσοκοβουνε αλυπητα. Πρεπει πρωτα απ' ολα να πεσεις σε καλο ανθρωπο αλλιως οπου & να πας σε φαγανε.
Εχω τωρα ενα Modenas GT 135, ενα παπακι για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια. Θα σου αναφερω δυο πραγματα ετσι για να δειξω την νοοτροπια του Ελληνα.
1/ Το παπακι πουλιεται ως GT 135 αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι 135cc αλλα 130cc. Ο λογος που μπηκε το αυτοκολλητο GT 135 επανω στο κοστουμι στην Ελλαδα ειναι για να πουλησει μοναδες αφου ο ανταγωνισμος με το Crypton X πουλαει 135cc με υδροψυξη μαλιστα. Ειναι τυχαιο που δεν αναγραφεται πουθενα ή οτι κανεις δεν σε ενημερωνει οτι ειναι 130cc ; Αναγραφεται βεβαια στο Service Manual το οποιο εχω αγορασει για να το συντηρω μονος μου ή αν ξερεις να το υπολογισεις μπορεις παιρνοντας τις διαστασεις διαμετρου & διαδρομης απο την σελιδα της αντιπροσωπειας.
2/ Ρωτωντας την αντιπροσωπεια για την δισκοπλακα μπροστα μου εδωσαν τιμη στα 120€, ψαχνω λοιπον εξω στην αγορα με την βοηθεια ενος γνωστου & βρισκω την δισκοπλακα της μαμας την οποια την φερνει καποιος αλλος απο την μαμα Modenas στα 80€ ....!!!
Ελλαδισταν, η χωρα της αρπαχτης ...
Πριν απο το Modenas ειχα το Crypton X, αυτο που πλασαρεται σαν κορυφαιο στα παπια. Να μην γραψω σχετικα καλυτερα, το μονο που θα αναφερω ειναι οτι εχει υδροψυξη & οτι παει πιο γρηγορα απο τα υπολοιπα, κατα τα αλλα ... Πουλαει σαν τρελο ομως φιλε μου & εδω αποδεικνυεται οτι δεν εχει σημασια τοσο τι πουλας αρκει να ξερεις πως να το πλασαρεις ...
Η δικη μου η περιπτωση ειναι το Almera N16, που αναφερεται στην παραγραφο.
Να 'σαι καλα Βαγγελα γραψαμε ολοκληρα κατεβατα.
Εδω & καποια post ειμαστε εκτος θεματος αλλα δεν πειραζει θα το διορθωσουμε.
Επειδη για καποια χρονια εφτιαχνα μοτοσυκλετες μηχανικα/ηλεκτρολογικα οπως & το ηλεκτρολογικο μερος του αυτοκινητου για ενα διαστημα, στην ζουλα βεβαια στην αυλη του πατρικου μου, ειχα νταραβερι με αντιπροσωπειες & μπορω να σου πω οτι ο Θεος να φυλαει τον ανθρωπο που θα πεσει στα χερια τους & θα τους εχει αναγκη αν οχι σε ολες, στις περισσοτερες των περιπτωσεων. Δεν γνωριζει ο κοσμακης τι παιζει, η κοροιδια παει συννεφο & τον πετσοκοβουνε αλυπητα. Πρεπει πρωτα απ' ολα να πεσεις σε καλο ανθρωπο αλλιως οπου & να πας σε φαγανε.
Εχω τωρα ενα Modenas GT 135, ενα παπακι για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια. Θα σου αναφερω δυο πραγματα ετσι για να δειξω την νοοτροπια του Ελληνα.
1/ Το παπακι πουλιεται ως GT 135 αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι 135cc αλλα 130cc. Ο λογος που μπηκε το αυτοκολλητο GT 135 επανω στο κοστουμι στην Ελλαδα ειναι για να πουλησει μοναδες αφου ο ανταγωνισμος με το Crypton X πουλαει 135cc με υδροψυξη μαλιστα. Ειναι τυχαιο που δεν αναγραφεται πουθενα ή οτι κανεις δεν σε ενημερωνει οτι ειναι 130cc ; Αναγραφεται βεβαια στο Service Manual το οποιο εχω αγορασει για να το συντηρω μονος μου ή αν ξερεις να το υπολογισεις μπορεις παιρνοντας τις διαστασεις διαμετρου & διαδρομης απο την σελιδα της αντιπροσωπειας.
2/ Ρωτωντας την αντιπροσωπεια για την δισκοπλακα μπροστα μου εδωσαν τιμη στα 120€, ψαχνω λοιπον εξω στην αγορα με την βοηθεια ενος γνωστου & βρισκω την δισκοπλακα της μαμας την οποια την φερνει καποιος αλλος απο την μαμα Modenas στα 80€ ....!!!
Ελλαδισταν, η χωρα της αρπαχτης ...
Πριν απο το Modenas ειχα το Crypton X, αυτο που πλασαρεται σαν κορυφαιο στα παπια. Να μην γραψω σχετικα καλυτερα, το μονο που θα αναφερω ειναι οτι εχει υδροψυξη & οτι παει πιο γρηγορα απο τα υπολοιπα, κατα τα αλλα ... Πουλαει σαν τρελο ομως φιλε μου & εδω αποδεικνυεται οτι δεν εχει σημασια τοσο τι πουλας αρκει να ξερεις πως να το πλασαρεις ...
evankouros έγραψε:Δεν κατάλαβα καλά ποια είναι η δική σου περίπτωση. Αν αναφέρεσαι στο Qashqai, είχα την εντύπωση ότι κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Αγγλία.
Η δικη μου η περιπτωση ειναι το Almera N16, που αναφερεται στην παραγραφο.
Santosan έγραψε:Τα πρωτα Almera N16 που ηρθαν στην Ελλαδα ηταν made in Japan με αποτελεσμα η τιμη τους να ειναι "τσουχτερη", το αξιζαν ομως αφου για την κατηγορια τους ειχαν εξοπλισμο που δεν ειχαν αντιστοιχα μοντελα απο αλλες εταιριες. Οταν πηγαινε ο πελατης ομως & ακουγε την τιμη δεν τον ενδιεφερε αν ειχε τετρακαναλο ABS ή αεροσακο συνοδηγου, δισκοφρενα πισω κ.λ.π αλλα ωραια καλουδια που ειχαν να κανουν με την ασφαλεια αλλα το γεγονος οτι το αντιστοιχο Opel Astra ηταν πιο φθηνο ...
Βλεποντας λοιπον οτι δεν τσουλαει στην αγορα το αυτοκινητο σταματησαν να το φερνουν απο Ιαπωνια & φερανε την made in England εκδοση η οποια ειχε το απολυτως στανταρτ εξοπλισμο για να μπορεσει να χτυπησει την αγορα, τωρα μπορει να καταλαβει κανεις την ουσια πισω απο το "Αγγλικο" Qashqai. Στην δικη μου περιπτωση για να εχω το Ιαπωνικο πακετο + το Challenge εκανα παραγγελια.
Να 'σαι καλα Βαγγελα γραψαμε ολοκληρα κατεβατα.
Εδω & καποια post ειμαστε εκτος θεματος αλλα δεν πειραζει θα το διορθωσουμε.
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Nissan - Renault Alliance
Το Almera σου είναι ένα αμάξι κλασσικής/διαχρονικής αισθητικής, ενώ το επόμενο -τραγικό- Tiida απορώ πώς το αγόρασαν κάποιοι Ευρωπαίοι με την τελείως Ασιατική αισθητική που είχε (& μάλιστα προηγούμενων δεκαετιών ).
Διευκρινίζω πως δεν έχω κάτι με τα εξουσιοδοτημένα. Είναι λογικό να έχουν αυξημένο κόστος προς τον πελάτη, λόγω υψηλών λειτουργικών εξόδων (ασχέτως των χαμηλών μισθών/ημερομισθίων που δίνουν στο προσωπικό τους). Τα περισσότερα προσπαθούν να επιβιώσουν σ' ένα δύσκολο σημερινό περιβάλλον. Όπως όμως προσπαθούν να επιβιώσουν αυτά, έτσι προσπαθώ να επιβιώσω κι εγώ ως καταναλωτής & πολίτης του τζατζικιστάν. Ας κόψουν λοιπόν κάποια από τα λούσα (καθόλου δεν θα με πειράξει) κι ας κρατήσουν περισσότερη ουσία, χαμηλώνοντας τις τιμές (ακούς εκεί 15+ €/lt ημισυνθετικού λαδιού ).
Συμφωνώ Μάνο πως ίσως είναι δύσκολο να αντιληφθεί ο πολύς κόσμος τι είναι αυτό που δεν πάει καλά, πολύ περισσότερο δε να το αξιολογήσει. Αυτό που θέλω όμως & πάλι να τονίσω για να πάψουμε να είμαστε καταναλωτές-πρόβατα, είναι πως πρέπει να ψαχνόμαστε πώς να ρίξουμε το κόστος διατηρώντας την ποιότητα, τουλάχιστον σ' αυτά που μας παίρνει. Για ποιο λόγο π.χ. να βάζω τα πανάκριβα παλαιών προδιαγραφών λάδια με το logo του κατασκευαστή του ΙΧ, όταν μπορώ να βρω τελευταίων προδιαγραφών & πολύ οικονομικότερα; Για ποιο λόγο να πάω στο εξουσιοδοτημένο, όταν μπορώ να βρω έμπειρο εξειδικευμένο τεχνικό (που συνήθως είναι ο παλιός καλός τεχνίτης ενός εξουσιοδοτημένου) που θα κάνει καλύτερη (συνήθως & οικονομικότερη) δουλειά από ένα πιτσιρικά του εξουσιοδοτημένου που ξέρει μόνο τα βασικά;Santosan έγραψε:Δεν πρεπει να εχουμε την απαιτηση βεβαια ο ανθρωπος που το μονο που ξερει να κανει ειναι να βαζει βενζινη στο αυτοκινητο να αντιληφθει οτι κατι δεν παει καλα & να ψαχτει, αυτος θα παει απ' ευθειας στο συνεργειο/εξουσιοδοτημενο & οτι του πουνε, αυτο θα κανει.
Διευκρινίζω πως δεν έχω κάτι με τα εξουσιοδοτημένα. Είναι λογικό να έχουν αυξημένο κόστος προς τον πελάτη, λόγω υψηλών λειτουργικών εξόδων (ασχέτως των χαμηλών μισθών/ημερομισθίων που δίνουν στο προσωπικό τους). Τα περισσότερα προσπαθούν να επιβιώσουν σ' ένα δύσκολο σημερινό περιβάλλον. Όπως όμως προσπαθούν να επιβιώσουν αυτά, έτσι προσπαθώ να επιβιώσω κι εγώ ως καταναλωτής & πολίτης του τζατζικιστάν. Ας κόψουν λοιπόν κάποια από τα λούσα (καθόλου δεν θα με πειράξει) κι ας κρατήσουν περισσότερη ουσία, χαμηλώνοντας τις τιμές (ακούς εκεί 15+ €/lt ημισυνθετικού λαδιού ).
Ναι, απλώσαμε off-topic τραχανάδες, πιστεύω όμως ότι ήταν νόστιμοι!Santosan έγραψε:Να 'σαι καλα Βαγγελα γραψαμε ολοκληρα κατεβατα.
Εδω & καποια post ειμαστε εκτος θεματος αλλα δεν πειραζει θα το διορθωσουμε.
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
evankouros έγραψε:Αυτό που θέλω όμως & πάλι να τονίσω για να πάψουμε να είμαστε καταναλωτές-πρόβατα ...
Ολα τα λεφτα ειναι αυτη η προταση.
Για λαδια η καλυτερη μεθοδος ειναι να διαβασει κανεις τις προδιαγραφες που απαιτει ο κατασκευαστης απο το βιβλιο του αυτοκινητου & να ψαξει να τις βρει στην αγορα. Το ημι ή full συνθετικο δεν σημαινει οτι ειναι ο Νο1 παραγοντας αγορας, το ιξωδες καθως & οι προδιαγραφες που αναγραφονται με ψιλα γραμματα πανω στο μπουκαλι ειναι τα κριτηρια επιλογης λαδιου.
Οσο αφορα το σφραγισμενο μπουκαλι λαδιου απο την αντιπροσωπεια με την ετικετα & το σημα της δεν λεει & πολλα. Ειναι ελαχιστοι αυτοι που γνωριζουν οτι ολα τα λαδια της Toyota για ολη την Ευρωπη μεχρι τα μεσα της δεκαετιας του 2000 τα κατασκευαζε & τα συσκευαζε Ελληνικο λαδαδικο που ανηκε σε μεγαλη πολυεθνικη για την οποια δουλευα εκεινη την εποχη. Οχι μονο της Toyota αλλα & της περιφημης BMW καποια λαδια τα φτιαχναμε εμεις. Αγορα πρωτων υλων & προσθετων απο τους Ελληνες, Ελληνικο αναμικτηριο για την δημιουργια του λαδιου με βαση τις προδιαγραφες πελατη (blending) & Ελληνικη γραμμη συσκευασιας.
Ειναι πολλα αυτα που δεν ξερουμε σαν πελατες ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Γρηγορη (οσο γινεται ) αναδρομη για να γνωριστουμε λιγακι...
1973 ο μπαμπας ανοιγει αντιπροσωπεια-συνεργειο Αutoclima-Diavia για κλιματιστικα αυτοκινητων μεχρι το 1987 που το γυρισαμε αποκλειστικα σε κλιματισμο χωρων.
Αρα μεγαλωσα και ανδρωθηκα μεσα στην μουτζουρα, την εποχη ηξερα ολους τους παλιατζηδες της πολης και τα ρεκτιφιε γιατι πολλα εξαρτηματα τα φτιαχναμε εδω, οχι οπως τωρα που ολα ειναι ετοιμα.
Πρωτο αμαξι Μαnta B 1.6 με διπλο καρμπυρατερ omega που εγινε αμεσως τεραπεταλουδο και λογω καταναλωσης επωληθει και εγινα τυπας ωραιος φοιτητης με 2CV και μετα Visa για αεροδυναμικη.
Αγοραστηκε Manta A για επανακατασκευη, 6 μηνες λαμαρινας, μηχανη απο Γερμανια Irmscher, 5αρι ασυχρονιστο ΖF και καπου μεγαλωνα και τα παρατησα (ηταν και ειναι ακομα μεσα στο συνεργειο μας, ολα εκτος απο λαμαρινα ηταν προσωπικη εργασια) και με φαγε η ...Mυκονος, το σκι (βουνο και θαλασσα) και το ετερον φυλο....
Στον στρατο πηρα εξ αναγκης ενα Swift made in Japan, σχετικα αδιαφορο, αλλα σαν ΣΩΣΤΟ γιαπονεζικο, δεν εβγαλε ΤΙΠΟΤΑ για 400.000 χιλιομετρα!!!
Μεχρι και τον εγκεφαλο τον ειχε στο χωρο αποσκευων για να μην ζεσταινεται.
Και μετα με πηραν στο λαιμο τους οι φιλοι μου με τα golfακια κι αρxισε παλι το ...βασανο της μετατροπης για κοντα 10 χρονια.
Golf λοιπον ΜΚ3 τοτε 1.8 8v γιατι δεν ειχε κυκλοφορησει το διλιτρο ακομα.
Κι εγινε 16v απο ΜΚ2 και μετα διλιτρο με εμβολα και στροφαλο και μετα G60 και βρηκα την υγειά μου.
Η μετατροπη εγινε απο τον μπαμπα και μενα και αλλαχτηκαν μεχρι και μπροστινος και πισω αξονας (πενταμπουλωνοι).
ΑΒS περαστηκε, σωληνακια χειροποιητα, intercooler χειροποιητο και φυσικα 5 βιβλια για οτι VW κυκλοφορουσε, αφου παντρευαμε τα ...απαντρευτα!!!
Το αποκορυφωμα ηταν οταν στο πεζοδρομιο εβαλα porsche φρενα μπροστα με εναν φιλο μαζι και τα εβγαλα στο 3μηνο γιατι χαλουσαν την ισορροπια και καθε φορα που φρεναριζα στην πολη μεσα, πρωτα κοιτουσα καθρεφτη μην μου την κατσουν απο πισω.
Πηρα ομως ευρωπαικο κι εμαθα απ' εξω ολα τα ανταλλακτικαδικα της πολης κι ολα τα συνεργεια και ολα τα tuning.
Προβληματα με τις μετατροπηες δεν ειχα, ειχα με τα ανταλλακτικα, που χαλουσαν το ενα πισω απο το αλλο.
Μεχρι την Αυστρια εφτασα για τσιμουχα ντιστριπιτερ και την πηρα απο Γερμανια τελικα.
Εχοντας σκυλομετανιωσει που εμπλεξα με ευρωπαικο, γνωριζω την γυναικα μου που μολις εχει πουλησει γιαπωνεζικο Micra και παιρνει ....Polo ρε παιδια!!!
Εκει να δειτε προβληματα και αντιμετωπιση αντιπροσωπειας (οσο κρατουσε η εγγυηση). Παλι το προβλημα τα ανταλλακτικα.
Οταν λεω αναλλακτικα, εννοω εξαρτηματα, οπως φουσκες νερου, διακοπτες παραθυρων, μοτερ κλειδαριων, ανεμιστηρας καλοριφερ, δυναμο, πισω φωτα και φλας (classic VW) αστα να πανε.
Πουληθηκε οταν αρχισε να αναβει λαμπακι για τον πνευμονα, βλαβη που εβγαζε το οργανο αλλα το polo πηγαινε μια χαρα (ελεος), τετοιο εξαρτημα δεν υπηρχε ουτε μεταχειρισμενο γιατι "δεν χαλαει", αλλα το οργανο εκει, να δειχνει οτι χαλασε και με το λαμπακι αναμενο δεν περναει ΚΤΕΟ, (αλλα περασε...)
Μετα ειπαμε να παρουμε Yaris και μαθαινω οτι φτιαχνεται ...Γαλλια και σαν τα σωστα Γαλλικα ειναι αβαφο σε οτι δεν φαινεται. Γαλλια λοιπον αλλα ελεω Toyοtism λεω δεν μπορει, θα ειναι καλο.
Αλλα δεν... με του που το πηρα την αλλη μερα ημουν αντιπροσωπεια, ειχαν βαλει στο εργοστασιο αλλον μυλο στη κλειδαρια του πορτμπαγκαζ και ειχαν βιδωσει αναποδα τις βασεις των πισω ζωνων που τωρα κουμπωναν ...σταυρωτα!!!
Σε εξι μηνες πρωτη μπαταρια (μηδεν λεφτα, παρολο που η εγγυηση λεει 50-50), σε 1,5 χρονο δευτερη μπαταρια (μπραβο στην αντιπροσωπια, παλι μηδεν ζητησαν).
Παντως δεν χρειαστηκα να μαθω ολα τα ανταλλακτικαδικα της Toyota, κατι ειναι κι αυτο...
Περσυ που πηγα το Πασχα Κεφαλονια στου πεθερου, φυσικα με το Yaris, ειπα να του κανω κι ενα απλο service.
Παω αγοραζω φιλτρα, μπουζι και λαδια και παω σε κολλητο να τα αλλαξουμε, σιγα μη δωσω 250 ευρωπουλα στην αντιπροσωπεια. Και με το που βλεπει το φιλτρο λαδιου μου λεει κατσε να δεις.
Κατεβαινει στο υπογειο στον λαμαρινα και μου φερνει σφραγισμενο φιλτρο της Τοyota!!!
O γιος του λαμαρινα δουλευε στην Toyota και τους δινανε τα φιλτρα που υποτιθεται ειχαν αλλαξει!!!!!!!!!
Οταν μετα πηγα στον φιλο που φτιαχνει το X-Τrail και του το ειπα, μου λεει, εμενα να δεις που μου φερνει η Fiat κουτια με υγρα φρενων που υποτιθεται εχουν αλλαξει ....υγρα φρενων!!!!!!!!
Αυτα λοιπον απο επισημες αντιπροσωπειες, την σημερον ημερα της κρισης, που προσπαθουν να βγαλουν απο το τιποτα λεφτα...
Και παμε τωρα και στο φουλ Japan Χ-Trail (κι ας σχεδιαστηκε το software του 4x4 στις ...Γαλλικες Αλπεις απο Γαλους της Renault) .
Eντεκα χρονια χωρις βλαβη, φτου-φτου-φτου, λαδια, φιλτρα και μπουζι.
Η γιαπωνεζικη ποιοτητα κατασκευης απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.
Γιατι Νissan ηταν και το τετραγωνο Primera εξ Αγγλιας και πηγε απατο με δεκαδες προβληματα.
Αρα για καποιον σαν κι εμενα που μεγαλωσε στην μουτζουρα, που ελυσε το ταμπλo του Golf στο πεζοδρομιο της Γιαννιτσων γιατι "κατι ετριζε" και που καθε πρωτοχρονια ανοιγε το καπο της μηχανης γαι να του παει καλα η χρονια (σε ...μετατροπες), το ηθικο διδαγμα ειναι:
-- Δεν παω σε αντιπροσωπιες
-- Παω σε "φιλο" γκαραζιερη και καθομαι πανω απο το κεφαλι του.
-- Στα ανταλλακτικα εχω λογω στην επιλογη τους και διαλεγω τα "ακριβα" για να μου βγουνε "φτηνα" μετα.
-- Tρεμω στην ιδεα οτι καποια στιγμη θα χρειαστει να βαλω ευρωπαικα ανταλλακτικα στο γιαπωνεζικο X-Trail
Kαι για να κλεισω με 4 χαρακτηριστικες εμπειριες απο αντιπροσωπειες.
-- Suzuki, service 5K και πρεπει να ελεγξουνε διαφορες βιδες και τσακωνω εναν πιτσιρικα να προσπαθει να σφιξει παξιμαδι με .......ασφαλεια (δεν ξαναπηγα, αγορασα απο Ιαπωνια το manual)
-- Seat, επειδη τοτε εβγαινε το Toledo με ιδια μηχανη (1.8 16V) και ιδια οργανα με το Golf μου, πηγα να ρωτησω τους μηχανικους πως στελνει την στιγμιαια καταναλωση, χαζεψαν, τους λεω να δουμε στα βιβλια, μου λενε (και μου δειχνουν) οτι εχουν απλως σημειωσεις απο σεμιναριο που κανανε στην Γερμανια.
-- VW, στο πρωτο service, κατι ειχε το μπροστα δεξι γονατο και το αλλαξανε και εχει μια λαμα στο ψαλιδι με τρεις βιδες και μου βαλανε μονο μια (!!!!) κι αυτην στραβα, αλλα λογω γεωμετρισς το ανακαλυψα στην πρωτη βολτα και μετα εγινε της ....Βραζιλιανας!!! (δεν ξαναπηγα)
-- VW, πουλαω το Golf, παω συστημενος στο αφεντικο και θελω 4 πλαστικα καρφια που κρατανε την μοκετα πισω (βαλε-βγαλε εσπασαν), μου δινει χαρτακι-ρουσφετι και με στελνει στο υπογειο στον λαμαρινα που πινει καφε και ΑΡΝΕΙΤΑΙ να μπει στον κοπο να ψαξει αυτα που λεει το χαρτακι του αφεντικου του, βριζομαστε φυσικα και γυρα ξανα στα παλιατζιδικα...
1973 ο μπαμπας ανοιγει αντιπροσωπεια-συνεργειο Αutoclima-Diavia για κλιματιστικα αυτοκινητων μεχρι το 1987 που το γυρισαμε αποκλειστικα σε κλιματισμο χωρων.
Αρα μεγαλωσα και ανδρωθηκα μεσα στην μουτζουρα, την εποχη ηξερα ολους τους παλιατζηδες της πολης και τα ρεκτιφιε γιατι πολλα εξαρτηματα τα φτιαχναμε εδω, οχι οπως τωρα που ολα ειναι ετοιμα.
Πρωτο αμαξι Μαnta B 1.6 με διπλο καρμπυρατερ omega που εγινε αμεσως τεραπεταλουδο και λογω καταναλωσης επωληθει και εγινα τυπας ωραιος φοιτητης με 2CV και μετα Visa για αεροδυναμικη.
Αγοραστηκε Manta A για επανακατασκευη, 6 μηνες λαμαρινας, μηχανη απο Γερμανια Irmscher, 5αρι ασυχρονιστο ΖF και καπου μεγαλωνα και τα παρατησα (ηταν και ειναι ακομα μεσα στο συνεργειο μας, ολα εκτος απο λαμαρινα ηταν προσωπικη εργασια) και με φαγε η ...Mυκονος, το σκι (βουνο και θαλασσα) και το ετερον φυλο....
Στον στρατο πηρα εξ αναγκης ενα Swift made in Japan, σχετικα αδιαφορο, αλλα σαν ΣΩΣΤΟ γιαπονεζικο, δεν εβγαλε ΤΙΠΟΤΑ για 400.000 χιλιομετρα!!!
Μεχρι και τον εγκεφαλο τον ειχε στο χωρο αποσκευων για να μην ζεσταινεται.
Και μετα με πηραν στο λαιμο τους οι φιλοι μου με τα golfακια κι αρxισε παλι το ...βασανο της μετατροπης για κοντα 10 χρονια.
Golf λοιπον ΜΚ3 τοτε 1.8 8v γιατι δεν ειχε κυκλοφορησει το διλιτρο ακομα.
Κι εγινε 16v απο ΜΚ2 και μετα διλιτρο με εμβολα και στροφαλο και μετα G60 και βρηκα την υγειά μου.
Η μετατροπη εγινε απο τον μπαμπα και μενα και αλλαχτηκαν μεχρι και μπροστινος και πισω αξονας (πενταμπουλωνοι).
ΑΒS περαστηκε, σωληνακια χειροποιητα, intercooler χειροποιητο και φυσικα 5 βιβλια για οτι VW κυκλοφορουσε, αφου παντρευαμε τα ...απαντρευτα!!!
Το αποκορυφωμα ηταν οταν στο πεζοδρομιο εβαλα porsche φρενα μπροστα με εναν φιλο μαζι και τα εβγαλα στο 3μηνο γιατι χαλουσαν την ισορροπια και καθε φορα που φρεναριζα στην πολη μεσα, πρωτα κοιτουσα καθρεφτη μην μου την κατσουν απο πισω.
Πηρα ομως ευρωπαικο κι εμαθα απ' εξω ολα τα ανταλλακτικαδικα της πολης κι ολα τα συνεργεια και ολα τα tuning.
Προβληματα με τις μετατροπηες δεν ειχα, ειχα με τα ανταλλακτικα, που χαλουσαν το ενα πισω απο το αλλο.
Μεχρι την Αυστρια εφτασα για τσιμουχα ντιστριπιτερ και την πηρα απο Γερμανια τελικα.
Εχοντας σκυλομετανιωσει που εμπλεξα με ευρωπαικο, γνωριζω την γυναικα μου που μολις εχει πουλησει γιαπωνεζικο Micra και παιρνει ....Polo ρε παιδια!!!
Εκει να δειτε προβληματα και αντιμετωπιση αντιπροσωπειας (οσο κρατουσε η εγγυηση). Παλι το προβλημα τα ανταλλακτικα.
Οταν λεω αναλλακτικα, εννοω εξαρτηματα, οπως φουσκες νερου, διακοπτες παραθυρων, μοτερ κλειδαριων, ανεμιστηρας καλοριφερ, δυναμο, πισω φωτα και φλας (classic VW) αστα να πανε.
Πουληθηκε οταν αρχισε να αναβει λαμπακι για τον πνευμονα, βλαβη που εβγαζε το οργανο αλλα το polo πηγαινε μια χαρα (ελεος), τετοιο εξαρτημα δεν υπηρχε ουτε μεταχειρισμενο γιατι "δεν χαλαει", αλλα το οργανο εκει, να δειχνει οτι χαλασε και με το λαμπακι αναμενο δεν περναει ΚΤΕΟ, (αλλα περασε...)
Μετα ειπαμε να παρουμε Yaris και μαθαινω οτι φτιαχνεται ...Γαλλια και σαν τα σωστα Γαλλικα ειναι αβαφο σε οτι δεν φαινεται. Γαλλια λοιπον αλλα ελεω Toyοtism λεω δεν μπορει, θα ειναι καλο.
Αλλα δεν... με του που το πηρα την αλλη μερα ημουν αντιπροσωπεια, ειχαν βαλει στο εργοστασιο αλλον μυλο στη κλειδαρια του πορτμπαγκαζ και ειχαν βιδωσει αναποδα τις βασεις των πισω ζωνων που τωρα κουμπωναν ...σταυρωτα!!!
Σε εξι μηνες πρωτη μπαταρια (μηδεν λεφτα, παρολο που η εγγυηση λεει 50-50), σε 1,5 χρονο δευτερη μπαταρια (μπραβο στην αντιπροσωπια, παλι μηδεν ζητησαν).
Παντως δεν χρειαστηκα να μαθω ολα τα ανταλλακτικαδικα της Toyota, κατι ειναι κι αυτο...
Περσυ που πηγα το Πασχα Κεφαλονια στου πεθερου, φυσικα με το Yaris, ειπα να του κανω κι ενα απλο service.
Παω αγοραζω φιλτρα, μπουζι και λαδια και παω σε κολλητο να τα αλλαξουμε, σιγα μη δωσω 250 ευρωπουλα στην αντιπροσωπεια. Και με το που βλεπει το φιλτρο λαδιου μου λεει κατσε να δεις.
Κατεβαινει στο υπογειο στον λαμαρινα και μου φερνει σφραγισμενο φιλτρο της Τοyota!!!
O γιος του λαμαρινα δουλευε στην Toyota και τους δινανε τα φιλτρα που υποτιθεται ειχαν αλλαξει!!!!!!!!!
Οταν μετα πηγα στον φιλο που φτιαχνει το X-Τrail και του το ειπα, μου λεει, εμενα να δεις που μου φερνει η Fiat κουτια με υγρα φρενων που υποτιθεται εχουν αλλαξει ....υγρα φρενων!!!!!!!!
Αυτα λοιπον απο επισημες αντιπροσωπειες, την σημερον ημερα της κρισης, που προσπαθουν να βγαλουν απο το τιποτα λεφτα...
Και παμε τωρα και στο φουλ Japan Χ-Trail (κι ας σχεδιαστηκε το software του 4x4 στις ...Γαλλικες Αλπεις απο Γαλους της Renault) .
Eντεκα χρονια χωρις βλαβη, φτου-φτου-φτου, λαδια, φιλτρα και μπουζι.
Η γιαπωνεζικη ποιοτητα κατασκευης απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.
Γιατι Νissan ηταν και το τετραγωνο Primera εξ Αγγλιας και πηγε απατο με δεκαδες προβληματα.
Αρα για καποιον σαν κι εμενα που μεγαλωσε στην μουτζουρα, που ελυσε το ταμπλo του Golf στο πεζοδρομιο της Γιαννιτσων γιατι "κατι ετριζε" και που καθε πρωτοχρονια ανοιγε το καπο της μηχανης γαι να του παει καλα η χρονια (σε ...μετατροπες), το ηθικο διδαγμα ειναι:
-- Δεν παω σε αντιπροσωπιες
-- Παω σε "φιλο" γκαραζιερη και καθομαι πανω απο το κεφαλι του.
-- Στα ανταλλακτικα εχω λογω στην επιλογη τους και διαλεγω τα "ακριβα" για να μου βγουνε "φτηνα" μετα.
-- Tρεμω στην ιδεα οτι καποια στιγμη θα χρειαστει να βαλω ευρωπαικα ανταλλακτικα στο γιαπωνεζικο X-Trail
Kαι για να κλεισω με 4 χαρακτηριστικες εμπειριες απο αντιπροσωπειες.
-- Suzuki, service 5K και πρεπει να ελεγξουνε διαφορες βιδες και τσακωνω εναν πιτσιρικα να προσπαθει να σφιξει παξιμαδι με .......ασφαλεια (δεν ξαναπηγα, αγορασα απο Ιαπωνια το manual)
-- Seat, επειδη τοτε εβγαινε το Toledo με ιδια μηχανη (1.8 16V) και ιδια οργανα με το Golf μου, πηγα να ρωτησω τους μηχανικους πως στελνει την στιγμιαια καταναλωση, χαζεψαν, τους λεω να δουμε στα βιβλια, μου λενε (και μου δειχνουν) οτι εχουν απλως σημειωσεις απο σεμιναριο που κανανε στην Γερμανια.
-- VW, στο πρωτο service, κατι ειχε το μπροστα δεξι γονατο και το αλλαξανε και εχει μια λαμα στο ψαλιδι με τρεις βιδες και μου βαλανε μονο μια (!!!!) κι αυτην στραβα, αλλα λογω γεωμετρισς το ανακαλυψα στην πρωτη βολτα και μετα εγινε της ....Βραζιλιανας!!! (δεν ξαναπηγα)
-- VW, πουλαω το Golf, παω συστημενος στο αφεντικο και θελω 4 πλαστικα καρφια που κρατανε την μοκετα πισω (βαλε-βγαλε εσπασαν), μου δινει χαρτακι-ρουσφετι και με στελνει στο υπογειο στον λαμαρινα που πινει καφε και ΑΡΝΕΙΤΑΙ να μπει στον κοπο να ψαξει αυτα που λεει το χαρτακι του αφεντικου του, βριζομαστε φυσικα και γυρα ξανα στα παλιατζιδικα...
x-trail- Honorary Member
- Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Συμφωνώ απόλυτα Μάνο! Δεν είμαι κανένας ειδικός για τα λάδια, αλλά ξέρω να ψάχνω/βρίσκω. Αυτό που έκανα λοιπόν ήταν να διαβάσω περί λαδιών, να δω ποιες είναι οι απαιτούμενες προδιαγραφές για τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου & να ψάξω να βρω καλύτερα & οικονομικότερα λάδια που να τις υπερκαλύπτουν (τα έχω postάρει [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] - σε κάποια φάση μάλιστα πήρα & γραπτή -μέσω email- διαβεβαίωση από τον κατασκευαστή ότι είναι κατάλληλα για τον κινητήρα του RAV για 15k km ή 1 έτος). Τα παίρνω λοιπόν & τα πηγαίνω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πηγαίνω ακόμη "αναγκαστικά" λόγω 6ετούς εγγύησης), απαιτώντας να αναγράφει στο παραστατικό τον ακριβή τύπο λαδιού & τις προδιαγραφές του.
Δεν γνωρίζω λοιπόν πού συσκευάζει η Toyota (& η κάθε άλλη εταιρεία) τα λάδια με το brand name της, κατανοώ όμως ότι σίγουρα είναι προϊόν κάποιας άλλης εξειδικευμένης εταιρείας (παλιότερα νομίζω ήταν της Texaco), αφού δεν μπορεί ξαφνικά να κάνει & παραγωγή λαδιών! Από τη στιγμή λοιπόν που μπορώ να βρω το ίδιο ή/& καλύτερο λάδι σε σημαντικά οικονομικότερη τιμή στην αγορά, φροντίζοντας να υπερκαλύπτει τις απαιτούμενες προδιαγραφές, ποιος ο λόγος να στάζω πολύ περισσότερα στην κάθε αντιπροσωπεία; Σ' εμένα τουλάχιστον σίγουρα δεν μου περισσεύουν , γι' αυτό στην ίδια λογική κινούμαι & για το Scenic (εκεί μάλιστα έχω βρει & πολύ καλό εξειδικευμένο συνεργείο μόνο για Renault) & σκοπεύω να κινούμαι για κάθε αυτοκίνητο μου.
Όσον αφορά το κόστος τίποτα βαρβάτων επισκευών στα εξουσιοδοτημένα, σίγουρα δεν πρέπει να το πιάσουμε. Φίλος με RAV ήθελε ν' αλλάξει δίσκο/πλατό, κι απ' τα 600-700 € που ζητούσαν τα εξουσιοδοτημένα τον έστειλα σε αρχιτεχνίτη που δουλεύει κι έξω, κι έκανε τη δουλειά με 300-350 € (εννοείται με εξίσου καλά ανταλλακτικά, που απλά δεν είχαν τον κωδικό & τη συσκευασία Toyota).
Σ' αυτή τη λογική του ψαξίματος (αντί του συνηθισμένου μπούσουλα που γνωρίζουμε & νομίζουμε ότι είναι ο σωστός) πιστεύω ότι πρέπει να κινούμαστε όλοι όσοι θέλουμε να θεωρούμε τον εαυτό μας ως συνειδητοποιημένο καταναλωτή. Μόνο έτσι αποκτούμε καταναλωτική συνείδηση & -ποιος ξέρει- ίσως κάποτε καταφέρουμε να σπάσουμε κάποια καρτέλ που μας εκμεταλλεύονται.
Δεν γνωρίζω λοιπόν πού συσκευάζει η Toyota (& η κάθε άλλη εταιρεία) τα λάδια με το brand name της, κατανοώ όμως ότι σίγουρα είναι προϊόν κάποιας άλλης εξειδικευμένης εταιρείας (παλιότερα νομίζω ήταν της Texaco), αφού δεν μπορεί ξαφνικά να κάνει & παραγωγή λαδιών! Από τη στιγμή λοιπόν που μπορώ να βρω το ίδιο ή/& καλύτερο λάδι σε σημαντικά οικονομικότερη τιμή στην αγορά, φροντίζοντας να υπερκαλύπτει τις απαιτούμενες προδιαγραφές, ποιος ο λόγος να στάζω πολύ περισσότερα στην κάθε αντιπροσωπεία; Σ' εμένα τουλάχιστον σίγουρα δεν μου περισσεύουν , γι' αυτό στην ίδια λογική κινούμαι & για το Scenic (εκεί μάλιστα έχω βρει & πολύ καλό εξειδικευμένο συνεργείο μόνο για Renault) & σκοπεύω να κινούμαι για κάθε αυτοκίνητο μου.
Όσον αφορά το κόστος τίποτα βαρβάτων επισκευών στα εξουσιοδοτημένα, σίγουρα δεν πρέπει να το πιάσουμε. Φίλος με RAV ήθελε ν' αλλάξει δίσκο/πλατό, κι απ' τα 600-700 € που ζητούσαν τα εξουσιοδοτημένα τον έστειλα σε αρχιτεχνίτη που δουλεύει κι έξω, κι έκανε τη δουλειά με 300-350 € (εννοείται με εξίσου καλά ανταλλακτικά, που απλά δεν είχαν τον κωδικό & τη συσκευασία Toyota).
Σ' αυτή τη λογική του ψαξίματος (αντί του συνηθισμένου μπούσουλα που γνωρίζουμε & νομίζουμε ότι είναι ο σωστός) πιστεύω ότι πρέπει να κινούμαστε όλοι όσοι θέλουμε να θεωρούμε τον εαυτό μας ως συνειδητοποιημένο καταναλωτή. Μόνο έτσι αποκτούμε καταναλωτική συνείδηση & -ποιος ξέρει- ίσως κάποτε καταφέρουμε να σπάσουμε κάποια καρτέλ που μας εκμεταλλεύονται.
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
Το "κουτι" απο την στιγμη που μπαινει επανω ετικετα του ταδε κατασκευαστη επιβαρυνεται οχι απλως με το κοστος του απο το λαδαδικο αλλα & το κερδος που θελει να βγαλει η αντιπροσωπεια πουλωντας το ως "εξειδικευμενο" προιον ενω δεν ειναι. Προκειται απλως για λαδι που κυκλοφοραει στην αγορα καλυπτοντας καποιες προδιαγραφες. Υπαρχουν εξαιρεσεις βεβαια για να μην τα κανουμε ολα μια ευθεια.evankouros έγραψε:Δεν γνωρίζω λοιπόν πού συσκευάζει η Toyota (& η κάθε άλλη εταιρεία) τα λάδια με το brand name της, κατανοώ όμως ότι σίγουρα είναι προϊόν κάποιας άλλης εξειδικευμένης εταιρείας (παλιότερα νομίζω ήταν της Texaco), αφού δεν μπορεί ξαφνικά να κάνει & παραγωγή λαδιών! Από τη στιγμή λοιπόν που μπορώ να βρω το ίδιο ή/& καλύτερο λάδι σε σημαντικά οικονομικότερη τιμή στην αγορά, φροντίζοντας να υπερκαλύπτει τις απαιτούμενες προδιαγραφές, ποιος ο λόγος να στάζω πολύ περισσότερα στην κάθε αντιπροσωπεία;
Στο συγκεκριμενο θεμα υπαρχει πολυ συζητηση αφου οι προδιαγραφες στο κουτι μπορει να τηρουνται αλλα υπαρχουν & αλλοι παραγοντες που παιζουν ρολο που δεν μπορω να συζητησω αυτη την στιγμη, ημουν στην παραγωγη λιπαντικων & ξερω οτι υπαρχουν πολλα μυστικα οπως σε καθε δουλεια βεβαια.
Οπως εγραψες Βαγγελη χρειαζεται πολυ ψαξιμο ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Nissan - Renault Alliance & Πολλα Αλλα
@ "Santosan":
Μάνο, στις "εξαιρέσεις" λαδιών με brand name αυτοκινητοβιομηχανιών που λες, ομολογώ πως μου έχει κάνει εντύπωση ότι τα λάδια της Hyundai είναι τα Eneos (έστω κι αν δεν είναι τα τελευταίας γενιάς "Sustina").
@ "x-trail":
Κυριάκο, δεν κατάλαβα καλά για ποιας γενιάς/χρονιάς Yaris μιλάς, αλλά εδώ & κάποια χρόνια τα εξουσιοδοτημένα Toyota δίνουν πλήρη εγγύηση για 3 χρόνια στις μπαταρίες που βάζουν. Συνεπώς είναι απόλυτα λογική η αντικατάσταση μπαταρίας στα χρονικά διαστήματα που έγραψες. Ενημερωτικά, οι OEM μπαταρίες στα Ευρωπαϊκά Toyota (& οι τύπου optifit - δηλ. αυτές που βάζουν στην Ευρώπη όταν αλλάζουν τη "μαμά" μπαταρία & στα "made in Japan") είναι οι "[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]". Οι έγκυρες πληροφορίες που έχω λένε πως πρόκειται για πολύ καλές μπαταρίες, που όποιος τις βάλει με το σήμα της Varta θα γλιτώσει αρκετά χρήματα απ' το αν έχουν αυτοκόλλητα Toyota.
Μάνο, στις "εξαιρέσεις" λαδιών με brand name αυτοκινητοβιομηχανιών που λες, ομολογώ πως μου έχει κάνει εντύπωση ότι τα λάδια της Hyundai είναι τα Eneos (έστω κι αν δεν είναι τα τελευταίας γενιάς "Sustina").
@ "x-trail":
Κυριάκο, δεν κατάλαβα καλά για ποιας γενιάς/χρονιάς Yaris μιλάς, αλλά εδώ & κάποια χρόνια τα εξουσιοδοτημένα Toyota δίνουν πλήρη εγγύηση για 3 χρόνια στις μπαταρίες που βάζουν. Συνεπώς είναι απόλυτα λογική η αντικατάσταση μπαταρίας στα χρονικά διαστήματα που έγραψες. Ενημερωτικά, οι OEM μπαταρίες στα Ευρωπαϊκά Toyota (& οι τύπου optifit - δηλ. αυτές που βάζουν στην Ευρώπη όταν αλλάζουν τη "μαμά" μπαταρία & στα "made in Japan") είναι οι "[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]". Οι έγκυρες πληροφορίες που έχω λένε πως πρόκειται για πολύ καλές μπαταρίες, που όποιος τις βάλει με το σήμα της Varta θα γλιτώσει αρκετά χρήματα απ' το αν έχουν αυτοκόλλητα Toyota.
evankouros- Advanced Member
- Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Παρόμοια θέματα
» The Record Breaking Nissan GT-R
» Auto Drive Hellas - Ψηφοφορια Σχετικα Με Την Απεικονιση Του Χαρτη & Τα Βελη Ενδειξης Κατευθυνσης
» Ανανεωμένο Nissan GT-R
» Αυτοκινητο - Video
» Nissan Nismo Watch
» Auto Drive Hellas - Ψηφοφορια Σχετικα Με Την Απεικονιση Του Χαρτη & Τα Βελη Ενδειξης Κατευθυνσης
» Ανανεωμένο Nissan GT-R
» Αυτοκινητο - Video
» Nissan Nismo Watch
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης