Σε κινέζικα χέρια η Pirelli
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Σε κινέζικα χέρια η Pirelli
Η έδρα της βιομηχανίας θα παραμείνει στο Μιλάνο.
H γνωστή ιταλική βιομηχανία ελαστικών Pirelli βρίσκεται από χθες βράδυ και επίσημα υπό κινέζικο έλεγχο, αν και η έδρα της, μαζί με τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, πρόκειται να παραμείνει στο Μιλάνο.
Την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών της ιταλικής εταιρίας αγόρασε η κινεζική δημόσια επιχείρηση ChemChina έναντι 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Όπως αναφέρει σήμερα ο ιταλικός τύπος το μάνατζμεντ της βιομηχανίας ελαστικών πρόκειται να συνεχίσει να διαθέτει αυτονομία κινήσεων και ο πρόεδρός της, Μάρκο Τρονκέτι Προβέρα θα παραμείνει στη θέση του, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη χθες, μέχρι το 2021.
Στο εξής, η παραγωγή ελαστικών για αυτοκίνητα και μηχανές πρόκειται να διαχωριστεί από εκείνη για φορτηγά, η οποία θα αποτελέσει μέρος κοινής βιομηχανικής στρατηγικής με αυτή της εταιρίας Aeolus Tyre, ιδιοκτησίας, πάντα, της ChemChina.
Σύμφωνα με τις νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται με την χθεσινή υπογραφή, η ChemChina θα διαθέτει το 65% του μετοχικού κεφαλαίου, η ρωσική πετρελαϊκή εταιρία Rosneft το 13%, οι ιταλοί μέτοχοι (ανάμεσά τους και ο Τρονκέτι Προβέρα) το 15% και οι τράπεζες Unicredit και Ιntesa San Paolo το 3,5% αντίστοιχα.
Η ChemChina δραστηριοποιείται στους τομείς της παραγωγής ελαστικών, χημικών προϊόντων για την γεωργία, πετρελαιοχημικών και των βιομηχανικών υποδομών. Το 2013, ο συνολικός τζίρος της εταιρίας ανήλθε στα 37,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
H γνωστή ιταλική βιομηχανία ελαστικών Pirelli βρίσκεται από χθες βράδυ και επίσημα υπό κινέζικο έλεγχο, αν και η έδρα της, μαζί με τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, πρόκειται να παραμείνει στο Μιλάνο.
Την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών της ιταλικής εταιρίας αγόρασε η κινεζική δημόσια επιχείρηση ChemChina έναντι 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Όπως αναφέρει σήμερα ο ιταλικός τύπος το μάνατζμεντ της βιομηχανίας ελαστικών πρόκειται να συνεχίσει να διαθέτει αυτονομία κινήσεων και ο πρόεδρός της, Μάρκο Τρονκέτι Προβέρα θα παραμείνει στη θέση του, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη χθες, μέχρι το 2021.
Στο εξής, η παραγωγή ελαστικών για αυτοκίνητα και μηχανές πρόκειται να διαχωριστεί από εκείνη για φορτηγά, η οποία θα αποτελέσει μέρος κοινής βιομηχανικής στρατηγικής με αυτή της εταιρίας Aeolus Tyre, ιδιοκτησίας, πάντα, της ChemChina.
Σύμφωνα με τις νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται με την χθεσινή υπογραφή, η ChemChina θα διαθέτει το 65% του μετοχικού κεφαλαίου, η ρωσική πετρελαϊκή εταιρία Rosneft το 13%, οι ιταλοί μέτοχοι (ανάμεσά τους και ο Τρονκέτι Προβέρα) το 15% και οι τράπεζες Unicredit και Ιntesa San Paolo το 3,5% αντίστοιχα.
Η ChemChina δραστηριοποιείται στους τομείς της παραγωγής ελαστικών, χημικών προϊόντων για την γεωργία, πετρελαιοχημικών και των βιομηχανικών υποδομών. Το 2013, ο συνολικός τζίρος της εταιρίας ανήλθε στα 37,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Σε κινέζικα χέρια η Pirelli
Είναι λογική αυτή η τιμή πώλησης? Δηλαδή σε 1-2 χρονια έχει κάνει απόσβεση (αν θεωρήσoυμε ως έσοδο για τους Κινέζους το 65% από τον τζίρο των 37,3δις)...... Τσάμπα πράγμα μου φαίνεται....Santosan έγραψε:Την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών της ιταλικής εταιρίας αγόρασε η κινεζική δημόσια επιχείρηση ChemChina έναντι 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
...............
Το 2013, ο συνολικός τζίρος της εταιρίας ανήλθε στα 37,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
panoshm- Moderator
- Ηλικία : 50
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 11/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2927
Απ: Σε κινέζικα χέρια η Pirelli
Αφου σε ενδιαφερει το θεμα Πανο διαβασε & αυτο το αρθρο:
Pirelli : Η Ιταλία πωλείται φθηνά και... σοβιετικά
H Pirelli δεν είναι η πρώτη ιταλική εταιρεία, που περνά σε ξένα χέρια, εν μέσω κρίσης.
Ούτε και η τελευταία…
Και, με βάση τα όσα έγιναν γνωστά για το deal με τους Κινέζους, γίνεται όλο και πιο φανερό πόσο εύκολα μπορούν να περάσουν οι ιταλικές επιχειρήσεις στα χέρια ξένων, ακόμα και σε μη… γενναιόδωρες τιμές.
Ο πρόεδρος της ιταλικής βιομηχανίας ελαστικών και εκ των βασικών μετόχων, Marco Tronchetti Provera, κατέβηκε μαζί με την κρατική China National Chemical Corporation για να αγοράσουν και στη συνέχεια να κάνουν delist τις μετοχές της Pirelli.
Η δημόσια προσφορά θα ακολουθήσει μια ιδιωτική συναλλαγή. Η ChemChina θα αγοράσει αρχικά ένα 26% στην Pirelli, από την εταιρεία συμμετοχών Camfin, που είναι υπό την ιδιοκτησία της ρωσικής πετρελαϊκής Rosneft, ιταλικών τραπεζών και του ίδιου του Provera. Οι υπόλοιποι μέτοχοι της Camfin θα μπουν μέσα στη νέα εταιρεία, η οποία τότε θα προχωρήσει σε προσφορά των υπολειπόμενων μετοχών της Pirelli, στα 15 ευρώ, εκτιμώντας την αξία όλης της εταιρείας στα 7,1 δισ. ευρώ. Αν πουληθούν όλες οι μετοχές μέσω αυτής της προσφοράς, η ChemChina θα κατέχει το 65% της νέας εταιρείας.
Η τιμή αντιστοιχεί σε premium 18% της μέσης τιμής της Pirelli το τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα με την Camfin. Πρόκειται για ποσοστό χαμηλότερο από το μέσο premium του 25% στα πρόσφατα βιομηχανικά deals, με βάση στοιχεία του Thomson Reuters. Μπορεί να είναι ακόμα φθηνότερο, αν λάβει κανείς υπόψη το απόλυτο έπαθλο : To σπάσιμο της Pirelli στα δύο. Κι αυτό, γιατί ένα υπό εξέταση σχέδιο είναι να συγχωνευθεί το χαμηλό περιθωρίου τμήμα φορτηγών με άλλα της ChemChina και στη συνέχεια να επιστρέψει στο Χρηματιστήριο το υπόλοιπο και premium κομμάτι ελαστικών, σε υψηλότερη αποτίμηση !
Η αναδιαρθρωμένη εταιρεία δε θα αξίζει παραπάνω από 16 ευρώ ανά μετοχή (τη σημερινή) της Pirelli, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της Mediobanca, με αυτούς της ESN να μιλούν για 21 ευρώ.
Οι επενδυτές, που θέλουν περισσότερα από όσα προσφέρονται, δεν είναι σε δυνατή θέση διαπραγμάτευσης. Κινδυνεύουν να μείνουν στη μειοψηφία σε ένα περίπλοκο εταιρικό σχήμα, με την αξία του σπασίματος να πάρει χρόνια για να γίνει πραγματικότητα. Η τρέχουσα τιμή αγοράς των 15,5 ευρώ, ή μετά βίας 15 ευρώ αφαιρώντας μέρισμα, που αναμένεται να δοθεί πριν ολοκληρωθεί η συμφωνία, υπονοεί ότι δεν μπορούν να κερδηθούν πολλά από τη στάση αναμονής.
Το σχεδιαζόμενο deal υπογραμμίζει πόσο ευαίσθητο παραμένει το θέμα της ξένης ιδιοκτησίας. Η συμφωνία έχει σχεδιαστεί, ώστε να απευθύνεται και στις ιταλικές ευαισθησίες, αφού προβλέπει πως απαιτείται η σύμφωνη ψήφος του 90% στη νέα εταιρεία, για να μεταφερθεί η έδρα εκτός Ιταλίας.
Το πόσο αποτελεσματική θα είναι αυτή η προστασία στην πράξη, μένει να αποδειχθεί.
news.gr
Pirelli : Η Ιταλία πωλείται φθηνά και... σοβιετικά
H Pirelli δεν είναι η πρώτη ιταλική εταιρεία, που περνά σε ξένα χέρια, εν μέσω κρίσης.
Ούτε και η τελευταία…
Και, με βάση τα όσα έγιναν γνωστά για το deal με τους Κινέζους, γίνεται όλο και πιο φανερό πόσο εύκολα μπορούν να περάσουν οι ιταλικές επιχειρήσεις στα χέρια ξένων, ακόμα και σε μη… γενναιόδωρες τιμές.
Ο πρόεδρος της ιταλικής βιομηχανίας ελαστικών και εκ των βασικών μετόχων, Marco Tronchetti Provera, κατέβηκε μαζί με την κρατική China National Chemical Corporation για να αγοράσουν και στη συνέχεια να κάνουν delist τις μετοχές της Pirelli.
Η δημόσια προσφορά θα ακολουθήσει μια ιδιωτική συναλλαγή. Η ChemChina θα αγοράσει αρχικά ένα 26% στην Pirelli, από την εταιρεία συμμετοχών Camfin, που είναι υπό την ιδιοκτησία της ρωσικής πετρελαϊκής Rosneft, ιταλικών τραπεζών και του ίδιου του Provera. Οι υπόλοιποι μέτοχοι της Camfin θα μπουν μέσα στη νέα εταιρεία, η οποία τότε θα προχωρήσει σε προσφορά των υπολειπόμενων μετοχών της Pirelli, στα 15 ευρώ, εκτιμώντας την αξία όλης της εταιρείας στα 7,1 δισ. ευρώ. Αν πουληθούν όλες οι μετοχές μέσω αυτής της προσφοράς, η ChemChina θα κατέχει το 65% της νέας εταιρείας.
Η τιμή αντιστοιχεί σε premium 18% της μέσης τιμής της Pirelli το τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα με την Camfin. Πρόκειται για ποσοστό χαμηλότερο από το μέσο premium του 25% στα πρόσφατα βιομηχανικά deals, με βάση στοιχεία του Thomson Reuters. Μπορεί να είναι ακόμα φθηνότερο, αν λάβει κανείς υπόψη το απόλυτο έπαθλο : To σπάσιμο της Pirelli στα δύο. Κι αυτό, γιατί ένα υπό εξέταση σχέδιο είναι να συγχωνευθεί το χαμηλό περιθωρίου τμήμα φορτηγών με άλλα της ChemChina και στη συνέχεια να επιστρέψει στο Χρηματιστήριο το υπόλοιπο και premium κομμάτι ελαστικών, σε υψηλότερη αποτίμηση !
Η αναδιαρθρωμένη εταιρεία δε θα αξίζει παραπάνω από 16 ευρώ ανά μετοχή (τη σημερινή) της Pirelli, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της Mediobanca, με αυτούς της ESN να μιλούν για 21 ευρώ.
Οι επενδυτές, που θέλουν περισσότερα από όσα προσφέρονται, δεν είναι σε δυνατή θέση διαπραγμάτευσης. Κινδυνεύουν να μείνουν στη μειοψηφία σε ένα περίπλοκο εταιρικό σχήμα, με την αξία του σπασίματος να πάρει χρόνια για να γίνει πραγματικότητα. Η τρέχουσα τιμή αγοράς των 15,5 ευρώ, ή μετά βίας 15 ευρώ αφαιρώντας μέρισμα, που αναμένεται να δοθεί πριν ολοκληρωθεί η συμφωνία, υπονοεί ότι δεν μπορούν να κερδηθούν πολλά από τη στάση αναμονής.
Το σχεδιαζόμενο deal υπογραμμίζει πόσο ευαίσθητο παραμένει το θέμα της ξένης ιδιοκτησίας. Η συμφωνία έχει σχεδιαστεί, ώστε να απευθύνεται και στις ιταλικές ευαισθησίες, αφού προβλέπει πως απαιτείται η σύμφωνη ψήφος του 90% στη νέα εταιρεία, για να μεταφερθεί η έδρα εκτός Ιταλίας.
Το πόσο αποτελεσματική θα είναι αυτή η προστασία στην πράξη, μένει να αποδειχθεί.
news.gr
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Σε κινέζικα χέρια η Pirelli
Αυτές είναι μπίζνες.... χρήμα από το τίποτα...
panoshm- Moderator
- Ηλικία : 50
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 11/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2927
Απ: Σε κινέζικα χέρια η Pirelli
ας τι παρουν και πακιστανικα χερια η οτι αλλο νανε,ανθρωποι με ψυχη ειμαστε ολοι...
τι ποιοτητα ελπιζω να μη χαλασουν γιατι θα με χασουν απο πελατη τους
τι ποιοτητα ελπιζω να μη χαλασουν γιατι θα με χασουν απο πελατη τους
vasilisj- Advanced Member
- Ηλικία : 41
Τόπος : crazy waters χαλκιδα
Ημερομηνία εγγραφής : 30/11/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 502
Παρόμοια θέματα
» Garmin nüvi® 3597LMT Review - Η Ελληνικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2013 Prestige Series
» Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
» Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης